Thursday, February 3, 2011

Gambar yg d'adobe photoshopkan..

haaa..gambar-gambar ni aku copy dari mana pon x igt..agak menarik la bg aku gambar yg diedit ni..sila2 la tgk ye..

ni spagetti nk mkn org..asik2 org je mkn spagetti kan..miahaha..moral gambar ni,bg la isteri anda yg masak spagetti..spagetti ni x sk laki yg masak..x gentle..hahah~


yg ni baby perisa strawberry..tomeynye!! tp geli sikit tgk strawberry 2..kalo de costume cm ni,ramai x yg nk beli?? hahaha~

hahaha..yg ni...vacume yg d'hybrid dgn tv..gune kuasa tangan manusia tok sedut manusia masuk dlm tv..boleh gune nk kumpul musuh2 anda..haha~

yg ni aku suka..mummy join bola team bola sepak..tatao la dia nk kejar bola atao makan team lawan dia..kalo nk tao,kna praktik dulu..ade yg sanggup?? hahaha~

ish..kalo ye pun x cukup bahan,jgn wat cm nih ok..sayangi jari anda..lagi pon,x sedap masak letak jari..aku dh cuba..err?? hahaha~

smart pic ni..makan byk sgt..makanan pegi kt kepala..haha..

aku xde selera nk masak telur macam nih..uwekk..nak2 kalo de muka kawan2 aku..hadoyai..hahahaha~

mula2 aku ingat semut la..hal cm ni berlaku bila korang membaca buku,tapi x paham pe yg korang baca..huruf2 menjadi bosan,jd melarikan diri buku tu sbb malu..atau pon give up dengan korang nye perangai..hahahaha~

No comments:

Post a Comment